Jacqueline琪

My photo
K.L, SELANGOR, Malaysia
I wishs to share my happiness and sadness. I like privacy very much. I like to disappear when I cannot find solutions to my own problems, but I would feel better if I share my thoughts with a person I trust. Yes,I hope you are.

26 May 2010

4.7

好棒的一天!
开心因为看见你们为我而开心
感动因为我看到了一点成果
我不会马虎我不会过分兴奋
前方还有遥远的路等着我
继续走下去
不会气馁不要放弃
我要的是
期待已久那一天的到来

4.7 的成绩
好的开始

加油!!!!=)

还有,
面试通过了!
紧张地度过了,顺利地能投入新的环境

感谢~

3 comments:

其威 said...

嘿!
先恭喜你了!哈哈!終於都踏出了那一步,真的替你高興。

要加油哦!早一天出來喝茶吧!=)

Ee Siong 一雄 said...

嗨,你好!
初来坐坐。^^

Davis Ng said...

happy to see you are freed from the previous working environment~ KA YAO JAC!!