Jacqueline琪

My photo
K.L, SELANGOR, Malaysia
I wishs to share my happiness and sadness. I like privacy very much. I like to disappear when I cannot find solutions to my own problems, but I would feel better if I share my thoughts with a person I trust. Yes,I hope you are.

04 September 2008

学会


我不哭,我告诉自己我不会哭.可是眼泪还会一直流.我控制不了.想了后,我才领悟,领悟到身边的人,身边的一切.也是这就是我该学会的.你们不懂我,你们不是我,我的想法,你懂吗? 有时候话太多也会闷,不表达,就会被误会说什么都要隐瞒.你知道吗?一个人是有限度的,尤其是在认真的时候.我要的不是安慰,要的只不过是有人真的听懂我心里话.我知道听懂我的人有两个人, 虽然我总是转牛角尖,但是我有把他们的想法听进去,谢谢他们..以前我爱大笑, 微笑,什么时候都能笑起来,现在我一点都不爱!;以前自己能独自一个人,渐渐的察觉我不行的,原来我一点都不喜欢那种落寞感.只有真实,快乐的笑,那才是找到自我的古惠琪.^-^起码我幸福我有一个温暖的家,有个疼在心中的爸爸,有个好妈妈,有个好姑姑...
我会努力寻找我要的快乐,寻找我的他。脚步慢了,我的步伐比不上别人,要等我~~~
~~~~I BELIEVE I CAN BE TOUGH!~~~~FLYING WITHOUT...~~~~
Each of us is a star that shines without the rest.Sometime we twinkle alone,but when i'm feel like about to lose my own sparkle,i know that someone will come around to add more glow!^^

Talking about your hopes for the future is a waste of time. Make them happen.

No comments: