Jacqueline琪

My photo
K.L, SELANGOR, Malaysia
I wishs to share my happiness and sadness. I like privacy very much. I like to disappear when I cannot find solutions to my own problems, but I would feel better if I share my thoughts with a person I trust. Yes,I hope you are.

28 March 2008

stARt...

上网上了有一段蛮长的时间了,每次决定开部落格的时候总是不成功。。
今天,心血来潮的,想拥有属于我的心情地带。。
结果呢, 就动手了起来。。。
1。。2。。。3。。开动咯。。

我不大会说话,比较善于字语表达自我,所以这回能尽情的写出我开心的-伤心的-失望的-暖心的-感动的++++一切。。

我要活出我自己^^


No comments: