Jacqueline琪

My photo
K.L, SELANGOR, Malaysia
I wishs to share my happiness and sadness. I like privacy very much. I like to disappear when I cannot find solutions to my own problems, but I would feel better if I share my thoughts with a person I trust. Yes,I hope you are.

14 August 2009

Continue my blog the next day..
about farewell tomorrow..

Gonna move to my bed=)

today,150809
早上
手机的响铃
把我惊醒
也睡好一大觉了
以最快的速度
准备好
和他们一起享用早餐
虽然简单
但却可以变得窝心
可爱ah sa 也一起去
我抱它
身上也有它的体味
好搞笑
起初和他们一起出去
我会有点不自然
渐渐的发觉
他们好相处
什么都能开玩笑
没有所谓的忐忑
只是会倾慕他们的外表=)

中午十二点半
在附近以前公司的地方
与旧同事会合
Irene,Jolene,Jeff,Chuan,Keong& his girl I think,and I
就出发到HuluLangat那吃东西
也聚聚与聊聊
之前爸有带我到过那里
所以我有印象
那里的路很不平
坐在车上都摇摇摆摆的
画面蛮好笑的
Chuan不喜欢去那里
还说没有下次了呢~哈哈
既然来到了
就忍下吧!=)
环境还好
就像躲在一片丛林里的小区里
不知是说鱼塘好还是小湖好
吃的都是泰国料理
桌上order来的都不错
我吃不习惯的是蜗牛
味道怪怪的
大家都边吃边聊
有说有笑
happy!

简简单单的一天就这样过去了

No comments: