Jacqueline琪

My photo
K.L, SELANGOR, Malaysia
I wishs to share my happiness and sadness. I like privacy very much. I like to disappear when I cannot find solutions to my own problems, but I would feel better if I share my thoughts with a person I trust. Yes,I hope you are.

24 June 2009

现在0040,june24.

今天的生活一样
上班,休息,再上班,下班
不一样的是
今天爽!!
×老板不在,outstation 1 week.haha×
闲着没么做,偷偷上网
relax一下~
做工时
有说有笑的,
时间过得比较快..
auntie问 me:你发春梦啊?老是忽忽涂涂的"
害我一直在发笑^V^


回到家
冲凉了,吃饱了,没事做了
余额成零,
对着手机发呆!
然后
就看老婆大人
才第二节
蛮okay的.

最近
喜欢上心跳声
爱上静静的感觉
原来宁静是那么的舒服
纵使我的心是闷闷的

莹的生日快到了=)
好久没见她
拜五
快点到来哟~
希望她开心everyday
~加油~
"I okay with it."
actually I learn this from you.learn to be optimistic.

现在0040
家人都睡了
这时候就是我的空间
习惯性走进别人的部落格
就算是路过的也好
还有
update blog..facebook..hotmail..tagged..
search for other things also.

在哼着..
"未来的每一步一脚印
踏着彼此梦想前进
路上偶尔风吹雨淋
也要握紧你的手心
未来的每一步一脚印
相知相惜相依为命
别忘记之间的约定
我会永远在你身边陪着你"

好好听..
..伴我入眠


________晚安_________


No comments: