Jacqueline琪

My photo
K.L, SELANGOR, Malaysia
I wishs to share my happiness and sadness. I like privacy very much. I like to disappear when I cannot find solutions to my own problems, but I would feel better if I share my thoughts with a person I trust. Yes,I hope you are.

10 June 2008

*东-菇-头*

前发留长了,我不想剪但不习惯,想了又想,还是跑去剪了刘海。又做傻婆了,哈哈!!。。别人觉得我不好看很好笑我是知道的,我却爱唱反调,但我除了剪刘海,就不懂要剪么了^''
想换个短发型却又舍不得,我就是这样,因为不喜欢做决定~
烦着coursework的同时,看着自己傻婆丑照,在那边笑下的感觉也不赖啊。







No comments: